Voorstelronde werkgroep accommodatie

25 februari 2022

V.l.n.r.; Rick van der Krabben (Mattenkloppers), Johan Vermeltfoort (RCW), Wilko Koevoets (Mattenkloppers), Sonja Vermaas (Mattenkloppers), Irma Schoondermark (Mattenkloppers), Cas Otten (RCW), Jitse van Loon (RCW).

Deze groep is bezig met de doorkijk naar een "gezamenlijke droompark" op termijn, zeg over 5 tot 10 jaar, mits de fusie doorgaat natuurlijk. Denk hierbij aan welke stappen er mogelijk nodig zijn op korte- en langere termijn, bijvoorbeeld met betrekking tot de indeling tennis- en padel banen, het clubhuis (blijven het er twee, wordt het er één)? Uiteraard wordt er ook nagedacht over aanpassingen die mogelijk nodig zijn in de omgeving, zoals de bereikbaarheid van het scholengemeenschap en het Gezondheidscentrum Olympiapark. Ook de gemeente Waalwijk wordt hier in betrokken in verband met de geldende bestemmingsplannen en andere wensen en/of eisen van betrokken partijen. De Projectgroep (de groep die ‘boven’ alle werkgroepen hangt), voert deze gesprekken op termijn met alle betrokken partijen, gevoed door input uit deze werkgroep zoals schetsen en/of tekeningen en de tekstuele onderbouwing van mogelijke toekomstige aanpassingen.

KVK-nummer

40271927