Update corona virus

12 maart 2020

De gevolgen van het corona virus slaan helaas ook toe bij RCW. Tot nu toe hebben wij de adviezen van het RIVM en de KNLTB (NOC/NSF) gevolgd om in Noord Brabant sociale contacten, waaronder ook kleine sportevenementen, zoveel mogelijk te beperken. Na de extra persconferentie van onze regering, die vandaag heeft plaatsgevonden, hebben wij besloten om alle evenementen af te gelasten of door te schuiven. De gezondheid van alle sporters en organisatoren staat bovenaan.

Dit houdt het volgende in:

- De ALV die gepland staat op 19 maart a.s. wordt verschoven naar de 3e donderdag in april, zijnde 16 april.
- De winterdubbelcompetitie wordt niet verder afgespeeld en de sluitingsavond wordt doorgeschoven. Jullie horen van de organisatie nog wanneer die gaat plaatsvinden.
- De geplande clubkampioenschappen komen helaas te vervallen. Dit jaar waren er ruim 120 inschrijvingen en de organisatie hoopt dat jullie volgend jaar weer allemaal inschrijven. Verplaatsing, gezien het drukke schema bij RCW, naar ergens later in het jaar is niet mogelijk.

Wij willen er wel iedereen op wijzen dat vrij tennissen is toegestaan volgens de KNLTB. Het park is dan ook gewoon geopend en ook het paviljoen zal, althans voorlopig, geopend blijven.

Uiteraard zijn de genomen maatregelen een grote teleurstelling maar nogmaals, gezondheid gaat boven alles.

Wij gaan ervan uit dat iedereen begrip voor dit besluit heeft en hopen jullie allemaal in goede gezondheid terug te zien op de banen bij RCW.