Protocol tennissen vanaf 1 juli 2020

28 juni 2020

Het kabinet heeft woensdag jl. tijdens een persconferentie de voorgenomen versoepelingen per 1 juli bevestigd. Dat betekent, dat nu ook sportkantines en binnensportaccommodaties open kunnen. De ontwikkelingen in de strijd tegen het coronavirus laten ook verdere verruiming van de maatregelen toe.

Daarom worden per 1 juli ook de mogelijkheden voor het houden van bijeenkomsten verruimd, zowel binnen als buiten. Dat is goed nieuws, want het betekent dat evenementen, competities en toernooien weer mogelijk zijn en toeschouwers weer welkom zijn. Tennis voor iedereen dus, op en rond de baan. En met de opening van het clubhuis en het terras brengen we de gezelligheid weer terug op het park.

Uiteraard blijft altijd de 1.5 meter regel van toepassing en is het belangrijk dat iedereen zich aan de hygiënemaatregelen van het RIVM houdt. Als iedereen zijn verantwoordelijkheid neemt, dan houden we het virus onder controle.

Bijgaand het protocol dat ingaat op woensdag 1 juli en we vragen even speciale aandacht voor de extra maatregelen die het openstellen van de kantine met zich meebrengt.

Wij hebben als bestuur alle maatregelen genomen om aan het protocol van de Koninklijke Horeca Nederland te voldoen. Maar het belangrijkste is  “gebruik je gezond verstand”.

Het Bestuur

Protocol tennissen 1 juli.docx