Clubkampioenschappen 2019 van 22 t/m 30 maart

09 januari 2019

Hallo gezellige en sportieve leden van RCW,

Zoals ieder jaar worden ook dit jaar weer de clubkampioenschappen georganiseerd. Om onze leden de kans te geven zich goed voor te bereiden op de competitie, is er voor gekozen de clubkampioenschappen te laten plaatsvinden voor de competitie, namelijk in de laatste week van maart. Daarnaast hopen we door deze wijziging deze leden te bereiken welke normaal lekker op vakantie zijn in de maand juni.

De jaarlijkse clubkampioenschappen vinden plaats van vrijdag 22 tot en met zaterdag 30 maart 2019 en zullen volledig in het thema staan van de wintersport, inclusief glühwein, braadworst, après tennis en een hoop sportiviteit en gezelligheid.

Onze jonge leden kunnen inschrijven in de categorieën 10 t/m 12 en 11 t/m 16. Natuurlijk kunnen spelers jonger dan 10 zich ook inschrijven, dit verloopt via de trainer. Voor de senioren gelden de categorieën 17+ en 35+. Ook dit jaar kun je weer meedoen in 3 onderdelen.

Schrijf je dus snel in via de volgende link: www.toernooi.nl

We rekenen op veel inschrijvingen, dus zorg dat je erbij bent en wellicht mag jij je een heel jaar lang clubkampioen van tennisvereniging RCW noemen!

Omdat onze leden altijd wel in zijn voor een feestje hebben wij ook een gezellige feestavond gepland op vrijdag 29 maart! Wij zorgen voor de muziek, glühwein en een foodtruck, dus we nodigen jullie uit om voor de gezelligheid te zorgen!

Noteer deze datum alvast in je agenda!

Groeten,

de Technische Commissie