Bericht van het bestuur

23 september 2018

OPROEP! OPROEP! OPROEP!

Vanmorgen hebben wij een groot aantal leden van de parkbeheer commissie gesproken en het blijkt dat het parkbeheer op vrijdagmorgen 2 mensen tekort komt bij het baanonderhoud. Vanaf nu valt er veel blad en zijn er 2 mensen nodig om blad te ruimen zodat de banen vrij zijn van blad voordat met de tractor het wekelijkse onderhoud wordt gedaan.

Hulp is dringend nodig omdat anders besloten moet worden om de gehele vrijdagmorgen alle banen te blokkeren voor onderhoud en dat is tot op heden nog nooit nodig geweest. Wij hopen dat er zich snel 2 mensen aanmelden die het parkbeheer hierbij kunnen/willen ondersteunen.

Verder nog een aantal mededelingen van huishoudelijke aard:

* De sleepnetten graag terughangen aan de geplaatste haak
* Ook de lijnenrollers terughangen aan de daarvoor bestemde haak
* Als je constateert dat er iets kapot is aan het sleepnet, lijnenroller of iets anders op het park graag doorgeven aan het parkbeheer
* Graag de hele baan vegen en niet alleen dat gedeelte waar gespeeld is.
* Na elke wedstrijd altijd de baan vegen
* Na het verlaten van de baan graag het poortje sluiten
* Houd je aan de regels die bij elk poortje hangen. Vooral geen glas!!!! op de banen. Er wordt helaas teveel geconstateerd dat er flesjes en glazen mee worden genomen naar de banen. Wijs elkaar daar gerust op.