Bericht van het bestuur

23 maart 2018

Beste R.C.W. leden,

Morgen (zaterdag 24 maart) is het de grote dag en mag er weer getennist worden op onze eigen banen. Voor de goede orde willen wij vooraf nog het een en ander meededelen.

-          De banen zullen de eerste tijd nog traag zijn.

-          Het hekwerk en poorten zijn nog niet helemaal afgewerkt, dat gebeurt volgende week. Ga dus niet aan het gaas trekken, duwen of wat dan ook. Het is, zolang nog niet alles geknoopt is, kwetsbaar. Eind volgende week is dat opgelost.

-          De LED verlichting is nog niet helemaal ingeregeld. Dat gebeurt a.s. maandag en daarna nog een keer op een avond.

-          Op dit moment beschikken wij over 7 sleepnetten, dus 1 per baan. Volgende week zullen de overige geleverd worden. Wél moet er aan elke kant vanaf nu geveegd worden!!

-          De lijnen zullen voorlopig zoveel mogelijk geveegd worden door het parkbeheer omdat we maar 1 lijnenveger hebben. Binnenkort heeft elke baan 1 lijnenveger en dan zullen de lijnen regelmatig door de spelers zelf geveegd moeten worden.

-          Ook de tuin is natuurlijk nog lang niet klaar. Het parkbeheer is daar wel mee gestart maar dat zal nog wel enkele dagen langer duren voor die weer op het oude niveau is.

-          De asbakken bij de banen zijn verplaatst en alleen daar mag nog gerookt worden.

-          Op voorhand willen wij al aangeven (eind volgende week komen n.l. de bordjes pas) dat de banen alleen met deugdelijke tennisschoenen betreden mogen worden, dat er niet gerookt mag worden op de baan en dat glaswerk, kauwgom en overige etenswaren die de banen kunnen beschadigen niet zijn toegestaan.

-          Het terras staat weer opgesteld. Het achterste gedeelte is de rookruimte. Hier is een grote asbak, gevuld met zand, geplaatst. Alleen in dit gedeelte mag nog gerookt worden. Binnenkort wordt dit gedeelte voorzien van duidelijke tekst.

Met vriendelijke groet,

Bestuur tennisvereniging R.C.W.