Interne tennisevents

Senioren 50+
Deelnemers: Uitsluitend RCW leden

Elke maandagochtend van 9.00 tot 11.15 uur zijn de senioren van boven de 50 jaar te vinden op de banen van RCW. De groep bestaat uit dames en heren van diverse leeftijden en tennisniveaus.  Er worden dubbelpartijen gespeeld. De eerste partijen beginnen om 9.00 uur en eindigen om 10.00 uur. Daarna  wordt er gezamenlijk tot 10.30 uur koffie gedronken en vooral bijgepraat. Om 10.30 uur vangt de 2e partij aan tot 11.15 uur. De partijen worden samengesteld aan de hand van de ingelegde tennispasjes.
Voor deze groep wordt ook 2 maal per jaar een uitwisseling met een andere vereniging (1x thuis en 1x uit) georganiseerd.

Verder vindt 2 maal per jaar een  1-daagstoernooi voor de eigen 50+ leden plaats. Leden die deze leeftijd hebben bereikt, maar niet deelnemen aan de maandagochtend zijn natuurlijk ook welkom.  Iedereen kan individueel inschrijven voor 1, 2, 3 of 4 te spelen partijen per dag. In de maand juli vindt altijd ons 1-daags KNLTB toernooi plaats.  Hiervoor kunnen ook leden van andere verenigingen inschrijven. Je kunt je overigens alleen als paar inschrijven. We weten inmiddels dat dit zeer gewaardeerde dagen zijn! Tijdens al deze toernooidagen krijg je een smakelijke lunch geserveerd. Het is goed om te weten dat meedoen nog altijd belanger is dan winnen! Dus heb je zin om op maandagochtend te tennissen? Kom dan gewoon naar de baan.

Voor meer informatie  kun je contact opnemen met:
Riet van den Bergh

Grabbelavond
Deelnemers: Uitsluitend RCW leden

Op dinsdagavond van april tot november wordt vanaf 19.00 uur wordt de grabbelavond georganiseerd. Als je niet om 19.00 uur aanwezig kunt zijn, sluit je gewoon op een later tijdstip aan. Deze avond is bedoeld om alle leden, ongeacht speelsterkte, met elkaar kennis te laten maken. De bardienstvrijwilligers verzamelen de tennispasjes en delen elk half uur de banen opnieuw in. Je bepaalt dus niet zelf tegen wie je speelt. Deze avond biedt prima gelegenheid om tegen andere clubleden te tennissen en elkaar beter te leren kennen.

Ladys own
Deelnemers: uitsluitend RCW leden

Elke woensdagochtend komt een aantal vrouwelijke leden bij elkaar om gezellig te tennissen. Een kop koffie drinken en bijpraten hoort hier natuurlijk ook bij. De partijen worden ingedeeld naar speelsterkte. Belangstelling? Doe gewoon een keer mee of kom eens kijken wat je ervan vindt.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Martie Vermee (voor de wintermaanden) en Janny Pullens (voor de zomermaanden)